Modulet understøtter på en sikker og enkel måde arbejdsflow og processerne for meritansøgninger både for administratorer/fagansvarlige og de studerede.
Modulet anvendes fx på DTU, CBS og Københavns Professionshøjskole og kan tilpasses så det matcher institutionens behov, interessenter og arbejdsprocesser.
For sagsbehandlerne/fagansvarlige betyder dette bl.a.
- overblik over indkomne ansøgninger og tidligere afgørelser
- nem deling af sager mellem sagsbehandlere og fagansvarlige
- mulighed for at redigere ansøgning for ansøger i tilfælde af fejl og mangler
- mulighed for at videresende dele af meritansøgning til relevante fagansvarlige
For studerende betyder dette bl.a.
- enkel ansøgningsproces for forskellige merittyper (før-start, forhånd og endelig merit)
- feedback fra sagsbehandlere undervejs i processen (fx fejl og mangler i ansøgningen)
- overblik over igangværende og tidligere ansøgninger
For mere information kontakt Berit Cecilie Brix på bcbrix@arcanic.dk