Merit

Modulet understøtter på en sikker og enkel måde arbejdsflow og processerne for meritansøgninger både for administratorer/fagansvarlige og de studerede.

Modulet anvendes fx på DTU, CBS og Københavns Professionshøjskole og kan tilpasses så det matcher institutionens behov, interessenter og arbejdsprocesser.

For sagsbehandlerne/fagansvarlige betyder dette bl.a.

  • overblik over indkomne ansøgninger og tidligere afgørelser
  • nem deling af sager mellem sagsbehandlere og fagansvarlige
  • mulighed for at redigere ansøgning for ansøger i tilfælde af fejl og mangler
  • mulighed for at videresende dele af meritansøgning til relevante fagansvarlige

For studerende betyder dette bl.a.

  • enkel ansøgningsproces for forskellige merittyper (før-start, forhånd og endelig merit)
  • feedback fra sagsbehandlere undervejs i processen (fx fejl og mangler i ansøgningen)
  • overblik over igangværende og tidligere ansøgninger
 For mere information kontakt Berit Cecilie Brix på bcbrix@arcanic.dk